Big Data למנהלים

“Without data you’re just another person with an opinion.”

W. Edwards Deming

מידע הוא הנכס החדש של הארגון בעולם הכלכלה החדשה. הארגונים המשכילים להתנהל, באמצעות שימוש חכם במידע, ביעילות ובאופן המתאים את עצמו לצרכי הלקוחות ויוצר פרסונליזציה, הם המובילים בכל תחום ותחום.

 

איך מפיקים ממנו את הערך (Data Monetization), מה המידע הנדרש לאיסוף? להכוונת כל אחד מהתהליכים העסקיים? איך ארגונים "חדשים" מקבלים החלטות יומיומיות והחלטות אסטרטגיות, אילו כלים טכנולוגיים יתמכו ביכולות האלו ואילו יכולות נדרשות מהעובדים והמנהלים לדעת בכלל מה לבקש ומה עושים עם מה שמקבלים.

על מה תשמעו בקורס

  • על ההתפתחות העסקית והטכנולוגית בנושא ההזדמנויות למימוש ולשימוש באנליטיקה (Data science, AI, Machine Learning וכד')

  • על תפישות חדשניות, כלים ותהליכים יישומים להעצמת הערך העסקי מהמידע

  • סקירת השימוש במידע בעולם ה Martech ובעולם חווית הלקוח (Customer Experience)

  • ותאמצו הסתכלות כוללת End-to-end על מחזור יצירת הערך של מידע כנכס (בדיוק כמו ארגוני כלכלה חדשה)

תוכנית הקורס

*מועדי ושעות הקורס יעודכנו בקרוב

​ 

מפגש 1: אסטרטגיה ויצירת חדשנות בתחום המידע

  • כלכלת המידע והתועלות העסקיות שמשכנעות הנהלות ובעלי שליטה להשקעה בתחום

  • החיבור לתהליכים העסקיים מ"רצפת" הייצור לשינוי הארגון מבפנים ומול הלקוח (פרסונליזציה ומיקוד)

  • תיעדוף היוזמות שתבאנה למקסום הערך מהמידע (Data Monetization) ומדידת ההצלחה המתוכננת

  • הכרות עם הטכנולוגיות המובילות את מהפכת ה – Big Data, AI, Machine learning

  • שימוש במקורות מידע שונים: פנימיים וחיצוניים

  • שיטות חדשניות לעיבוד וניתוח מידע (Predictive Analytics), ועקרונות היסוד של מדענות הנתונים (Data Science)

מפגש 2: ניהול המידע כנכס עסקי

  • הצעת הערך לצד העסקי של כמה מהשיטות והטכנולוגיות המובילות את מהפכת ה – Big Data והאנליטיקה ולמה זה שונה מהותית מ- BI

  • מחזור החיים של פרויקט מידע

  • סוגי הפתרונות הקיימים בשוק ולמה לשים לב לפני שמאשרים פרוייקט פנימי או חיצוני

  • איך משמרים את ההשקעה רבת השנים במידע הארגוני, האם יש עדיין "אמת ארגונית"

  • מבנה ארגוני ובעלי תפקידים בתחום, תפקידו של ה- Chief Data Officer, איך יוצרים את ה DNA הארגוני לתחום המידע

  • איך מוציאים לפועל תוכנית לניהול המידע ומנהלים את השינוי, וטיפים להצלחה מתמשכת ושיפור מתמיד

מרכז הקורס - רפי ריכטר

את הקורס מרכז רפי ריכטר, יועץ בכיר בחברת B-Pro, בעל ניסיון בהקמה של עשרות פרוייקטים בתחומי המידע והאנליטיקה בארגונים בינלאומיים מובילים בתעשיות: פארמה, הייטק, תעשיה ומסחר, קמעונאות, פיננסים ותשתיות. ניהל את מערך המידע של טבע אירופה בכ- 30 מדינות, שימש כסמנכ"ל בחברת Datamine וכמנכ"ל חברת Blossom, סטארט אפ בתחום ניהול ידע ארגוני ולמידה. רפי דובר חמש שפות ובעל תארים בהנדסה מהטכניון ומאונ' ת"א בה ניהל את המעבדה ליצירתיות.

בשיתוף עם אמיר רסקין

אמיר משלב בין ראיה ניהולית לבין הבנה טכנולוגית מעמיקה. הוא בוגר ממר"מ, פריק של מובייל וסושיאל, הקים מספר סטרטאפים שאחד מהם ניקנה ע"י אורקל, בעל ניסיון רב שנים ביעוץ לארגונים ולהנהלות במידע תומך תהליכי קבלת החלטות, מרכז ומנחה את הכנס השנתי הגדול בישראל Big Data/Analytics, מנכ"ל ומייסד Shoodoo, סטרטאפ העוסק ב- Predictive analytics בתפישה חדשנית, שקיבל את מימון המדען הראשי (רשות החדשנות).

בקורס יתארחו מרצים מדיסיפלינות רלוונטיות, מומחי טכנולוגיה וסטרטאפים, ומנהלים בכירים מארגונים מובילים בתחום המידע והאנליטיקה: 

  • הקורס מיועד למנכלים, סמנכלים ודירקטורים בארגונים ציבוריים ועסקיים

  • משך כל מפגש: 4 שעות 16:00-20:00

  • המפגשים יתקיימו בכיתת הלימוד החדשה והכיפית במתחם WeWork Hazerem

  • רחוב הפלך 7 תל אביב, חניה בשפע

עלות:

  • 1800 ש"ח לא כולל מע"מ

  • 10% הנחה למשתתף נוסף מאותו ארגון

קורסים נוספים במסלול מידע ואנליטיקה בקמפוס B-Next:

  • מידע ואנליטיקה – קורס מתקדם למנהלים, CIO's ומנהלי BI

  • מידע ואנליטיקה – קורס מתקדם ל- Data Scientists

צרו איתנו קשר אם ברצונכם בפרטים נוספים עליהם

להרשמה - השאירו פרטים ונחזור אליכם

Erez Ben-Moshe

Analytics and Data Science, DataGarage

Amit Sagi

Chief Marketing Officer

ZAP Group

Yonni Shem-Tov

Head of Business Operations

Teva Pharmaceuticals