מעניין? השאירו פרטים ומיד נחזור אליכם

קורס ממוקד במיוחד

למנהלים ומקבלי החלטות

Big Data

ואיך הוא ישפיע על העסק שלך

Big Data - למה זה כל כך חשוב?

בני האדם תמיד הוקסמו ממידע אך עד כה היה נדרש מאמץ גדול לאיסוף נתונים. למרות מאמץ זה, עד לאחרונה התובנות שניתן היה להפיק היו מאוד מוגבלות ולא באמת השפיעו אסטרטגית על העסק, אבל כל זה משתנה בקצב מטורף: ה-Social ,Mobile וה- IOT Internet Of Things מוביל לשאלה המרכזית: איך תוכלו לעשות שימוש פורה ומועיל בהזדמנויות הדרמטיות שנפתחות בפניכם?

עולם המידע והשימוש בו קריטי לכל מנהל ומקבל החלטות.

לאור ההכרה במרכזיות המידע והאנליטיקה כאסטרטגיה עסקית היוצרת בידול, אנו רואים שמנהלים בארגונים מחפשים את הידע וההבנה: למה זה בכלל רלוונטי עבורי? איך ומאיפה להתחיל ומה עושים עם כל ה- buzzwords שניתכות מכל עבר? אילו כלים יתמכו ביכולות האלו? אילו יכולות נדרשות מהעובדים והמנהלים? מה בכלל לבקש ומה עושים עם מה שמקבלים?

בקורס "Big Data למנהלים" תקבלו את המידע והכלים שיעזרו לכם להתמודד עם שאלות אלו בהצלחה. נעסוק בסקירת הפרקטיקות ונשלב Case studies רלוונטיים מחברות מובילות מהארץ ומהעולם.

הקורס מיועד למנהלים עסקיים ולא נדרשת הבנה וידע מוקדם באנליטיקה ו/או בטכנולוגיה.

מה תלמדו

מפגש 1: אסטרטגיה ויצירת חדשנות בתחום המידע

  • כלכלת המידע והתועלות העסקיות שמשכנעות הנהלות ובעלי שליטה להשקעה בתחום

  • החיבור לתהליכים העסקיים מבפנים ומול הלקוח (פרסונליזציה ומיקוד)

  • תיעדוף היוזמות שתבאנה למקסום הערך מהמידע (Data Monetization) ומדידת ההצלחה המתוכננת

  • הכרות עם הטכנולוגיות המובילות את מהפכת ה – Big Data, AI, Machine learning

  • שימוש במקורות מידע שונים: פנימיים וחיצוניים

  • שיטות חדשניות לעיבוד וניתוח מידע (Predictive Analytics), ועקרונות היסוד של מדענות הנתונים (Data Science)

מפגש 2: ניהול המידע כנכס עסקי

  • מחזור החיים של פרויקט Big Data

  • סוגי הפתרונות הקיימים בשוק ולמה לשים לב לפני שמאשרים פרוייקט פנימי או מספק חיצוני

  • איך משמרים את ההשקעה רבת השנים במידע הארגוני, האם יש עדיין "אמת ארגונית"

  • מבנה ארגוני ובעלי תפקידים לעסוק בתחום, תפקידו של ה- Chief Data Officer, איך יוצרים את ה DNA הארגוני לתחום המידע

  • איך מוציאים לפועל תוכנית לניהול המידע ומנהלים את השינוי, וטיפים להצלחה מתמשכת ושיפור מתמיד.

 
מנחי הקורס
רפי ריכטר

 רפי הוא יועץ בכיר בחברת B-Pro, בעל ניסיון בהקמה של עשרות פרוייקטים בתחומי המידע והאנליטיקה בארגוני: פארמה, הייטק, תעשיה ומסחר, קמעונאות, פיננסים ותשתיות. ניהל את מערך המידע של טבע אירופה בכ- 30 מדינות, שימש כסמנכ"ל בחברת Datamine וכמנכ"ל חברת Blossom, סטארט אפ בתחום ניהול ידע ארגוני ולמידה. רפי דובר חמש שפות ובעל תארים בהנדסה מהטכניון ומאוני' ת"א בה ניהל את המעבדה ליצירתיות.

אמיר רסקין

אמיר משלב בין ראיה ניהולית לבין הבנה טכנולוגית מעמיקה. הוא בוגר ממר"מ, פריק של מובייל וסושיאל, הקים מספר סטרטאפים שאחד מהם ניקנה ע"י אורקל, בעל ניסיון רב שנים ביעוץ לארגונים ולהנהלות במידע תומך תהליכי קבלת החלטות, מרכז ומנחה את הכנס השנתי הגדול בישראל Big Data/Analytics, מנכ"ל ומייסד Shoodoo, סטרטאפ העוסק ב- Predictive analytics בתפישה חדשנית, שקיבל את מימון המדען הראשי (רשות החדשנות).

בקורס יתארחו מרצים מדיסיפלינות רלוונטיות, מומחי טכנולוגיה וסטרטאפים, ומנהלים בכירים מארגונים מובילים בתחום המידע והאנליטיקה: 

Erez Ben-Moshe

Analytics and Data Science, DataGarage

Amit Sagi

Chief Marketing Office

ZAP Group

Yonni Shem-Tov

Head of Business Operations

Teva Pharmaceuticals

המפגשים יתקיימו בכיתת הלימוד החדשה והכיפית במתחם WeWork Hazerem

רחוב הפלך 7 תל אביב, חניה בשפע

עלות:

1800 ש"ח לא כולל מע"מ

10% הנחה למשתתף נוסף מאותו ארגון

קורסים נוספים במסלול מידע ואנליטיקה בקמפוס B-Next:

  • מידע ואנליטיקה – קורס מתקדם למנהלים, CIO's ומנהלי BI

  • מידע ואנליטיקה – קורס מתקדם ל- Data Scientists

צרו איתנו קשר אם ברצונכם בפרטים נוספים עליהם

להרשמה - השאירו פרטים ונחזור אליכם