קורס ניהול חווית העובד 

קמפוס B-Next הוא היחיד בישראל שמוכר ע"י ה-CXPA, ארגון חווית לקוח העולמי.

מה זו חווית עובד? ואיך היא קשורה לצמיחה עסקית? 

עידן החוויות הוא עכשיו. החברות המצליחות בעולם ביצירת חווית עובד וחווית לקוח ייחודית הן גם אלו שמראות ביצועים עסקיים טובים בהרבה משל המתחרות.

ארגונים שמטמיעים אסטרטגיית חווית עובד מחברים את העובדים לארגון ומייצרים להם ערך ומשמעות.

ההנהלה צריכה להבין מה מניע את העובדים ולחזק את המקומות האלה, ומכאן, החיבור למטרות הארגוניות יגדל, המסירות למותג תתחזק ושימור העובדים גם כן, מה שיוביל את הארגון לצמיחה עסקית.

מחקרים מראים שכאשר עובדים מעורבים ומחוברים יותר לארגון, הם נוטים לעבוד קשה יותר כדי לפתור בעיות, זה דוחף אותם לצמיחה והתפתחות ויש סיכוי גבוה יותר שהם ישארו זמן רב יותר בארגון.

חווית עובד מצוינת מנבאה חווית לקוח מוצלחת יותר, פרודיקטיביות גבוהה יותר וביצועים עסקיים טובים יותר.

 

האם אתם יודעים מה מניע את העובדים שלכם?

האם אתם מנהלים את תהליכי העבודה כדי שיהפכו קלים ויותר יעילים?

איך מחברים בין צמיחת עובדים לצמיחה ארגונית?

 

מה תדעו לעשות לאחר הקורס

להגדיר אסטרטגית חווית עובד לארגון.

לנהל ולהטמיע שינויים הנובעים מאסטרטגיה הממוקדת בחווית העובד.

לעצב מסעות עובד בראייה רב ערוצית.

לחזק את הממשק בין חווית העובד לחווית הלקוח.

לנהל מבנה ארגוני מותאם להובלת השינוי.

להגדיר מדדים רלוונטיים למדידת החוויה והשפעה על הביצועים העסקיים.

 

למי הקורס מיועד?

הקורס מיועד למנהלי משאבי אנוש, מנהלי פיתוח ארגוני.

 

מה המשתתפים יקבלו בקורס?

ערכים ותרבות ארגונית מקדמי מחוברות עובדים בארגון.

פרקטיקות להעלאת רמת המחוברות הארגונית, המוטיבציה, תחושת השייכות והמחוייבות לארגון.

בחינת נושא חווית העובד אל מול חווית הלקוח על פני מסע העובד בארגון והגדרת פרסונות.

היכרות עם הצרכים של עובדי המילניאלס בארגון וארגז כלים להתמודדות עם הצרכים הללו.

כלים פרקטיים להובלה ומנהיגות בארגונים המשתנים בקצב מהיר.

לבוגרי הקורס תוענק תעודת סיום קורס ניהול חווית העובד

תכנית הקורס

המפגשים יתקיימו בין השעות 09:30-13:30

בקמפוס B-Next, הפלך 7 תל אביב, WeWork Hazerem חניה בשפע

ומה שביניהם CX , EX

ההרצאה תתמקד באסטרטגיית חווית עובד, מגמות בניהול חווית לקוח והקשר לניהול חווית עובד.

קשב וארגון 

סביבה ארגונית קשובה כמענה לעולם המחר.

מהו ארגון קשוב? האם זה כדאי לארגון שלכם? האם אימוץ ערכים חברתיים רחבים בתרבות הארגונית מקדם הצלחה עסקית? ואם כן- איך נכון לעשות זאת?

 

צמצום הפער בין החוץ לפנים בהיבט הדיגיטלי 

בהרצאה נתמודד עם פערים - איך קרה שארגונים כבר מזמן הבינו שהם חייבים חזית טכנולוגית, דיגיטלית, כזו שמאפשרת ללקוחות ביצוע פעולות באופן עצמאי וחוויתי ומשקיעים בכך המון משאבים. והעובדים? נשארים מאחור. 

26.11.19

מפגש 1 

למה, איך ומתי מודדים "חווית עובד" 

תובנות שמניעות שיפור ביצועים 

על ספורט וניהול

ההרצאה תתמקד באופן בו יכולים מנהלים לחנוך אנשים בתהליכי צמיחה אישייים ומקצועיים במטרה לחיות חיים מלאי משמעות והנאה. ההרצאה תשען על תהליכים דומים מעולמות הספורט והקשר שלהם לניהול בארגון.

 

סדנת מסע חווית עובד 

סדנא חוויתית זו תתמקד בהבנת העובד, צרכים ומרכיבי הרגש באמצעות

"כניסה לנעליהם".

מיפוי מסע עובד- הבנת חווית העובד הקיימת ונקודות הכאב איתם העובד מתמודד. 

5.12.19

מפגש 2

סדנא לניהול מערכות היחסים בארגון

סדנא זו תתמקד בבניית תשתיות אמון, חיזוק התקשורת האישית והארגונית וביסוס השותפויות בארגון מתוך הבנה שאלו גורמים מרכזיים להנעת עובדים ומנהלים לפעולה, להשפעה ולהצלחה.

10.12.19

מפגש 3

"לשחק עם כולם" : חווית עובד כחוויה מכילה

ההרצאה תתמקד באופן בו ניתן לבנות ארגון מגוון ומכיל: כל הטעויות, כל ההזדמנויות ואיך לעשות זאת נכון.

 

סדנת N.L.P

חיזוק מעגל ההקשה הפנימי, מאפשר הקשבה לאחר.

17.12.19

מפגש 4

"שחקני נשמה"

סדנה חוויתית לפיתוח עובדים "שחקני נשמה" והאופן בו מנהלים יכולים לרתום את העובדים לארגון ומטרותיו. הסדנא תתמקד בגורמי המוטיבציה (אוטונומיה, תכלית, מומחיות ובקיצור את"ם) המאפשרים לעובדים חשיבה אוטונומית ומתיחת יכולותיהם תוך קבלת ארגז כלים ליישום והטעמה אצלכם בארגון.

סיכום הקורס

25.12.19

מפגש 5

מרכזת הקורס

דר' ענת פסטה-שוברט, מנהלת קמפוס B-Next

בעלת ניסיון רב בהובלת פרויקטים אסטרטגים מורכבים ותכנון תהליכים התואמים את מטרות הארגון. בעלת ידע וניסיון מוכח בניהול והובלת צוותי הנהלה בכירים במגוון ארגונים במגזר החברתי ובמגזר העסקי. לענת ניסיון עשיר בפיתוח תהליכי חשיבה רבי שותפים, פיתוח תכניות הכשרה חדשניות למנהלים בתפקידים בכירים והטמעת תהליכים אישיים וארגוניים בגישת קולקטיב אימפקט, RBA וחווית לקוח. חברה בארגון הבינלאומי לחווית לקוח, ה-CXPA.

מרצה ומנחת מפגשי למידה, ימי עיון ושותפות בהנחיית מפגשי למידה בארגונים שונים.

ענת היא אם לארבע בנות, אוהבת לעבוד עם אנשים ומכורה לספורט.

מרצי הקורס

נילי פרידלנדר 

, יועצת ארגונית ועו"ד.

מתמחה בייעוץ והדרכה למנהלים וצוותי הנהלה

מעין גנות

מרצה ומנחת סדנאות לפיתוח 'שחקני נשמה' ליצירת צמיחה ארגונית.

ד"ר אריאל ויינר

מייסד ומנכ"ל משותף של חברת Virtue. חברת ייעוץ הבונה ארגונים קשובים כגישת פעולה עסקית. 

טליה אייזנשטין

מנחת סדנת N.L.P

מורה מוסמכת ללימודי N.L.P

איילת יובל

יועצת ניהולית אסטרטגית לתהליכי הון אנושי בארגונים

ד"ר גלית דשא

מומחית לתהליכי גיוון והכללה בארגונים. מנהלת יוזמת Power in Diversity  להטמעת גיוון בתעשיית ההייטק.

גיא יוסף 

מנכ"ל

Playscape 

לירן בר אל

מנכ"ל ומייסד Basketball Coaching

עלות הקורס

4,500 ש"ח לא כולל מע"מ

תנתן 10% הנחה למשתתף נוסף מאותו ארגון