חווית לקוח

חווית לקוח וחווית עובד – שני אלו בעלי קשר הדוק ביניהם ומשלימים זה את זה:

חווית לקוח (להבדיל משרות לקוחות) מהווה בארגונים מובילים את "ה"-אסטרטגיה המבדלת העיקרית היוצרת ערך עבור הארגון. מהי אסטרטגית חווית הלקוח בעידן דיגיטלי, איך מבינים את הצרכים הפונקציונליים והאמוציונליים של הלקוחות ומעצבים מוצרים ו customer journeys חדשניים, איך מודדים ומנהלים את חווית הלקוח ואלו טכנולוגיות תומכות בה.

  חווית עובד 

עידן החוויות הוא עכשיו. החברות המצליחות בעולם ביצירת חווית עובד וחווית לקוח ייחודית הן גם אלו שמראות ביצועים עסקיים טובים בהרבה משל המתחרות.

ארגונים שמטמיעים אסטרטגיית חווית עובד מחברים את העובדים לארגון ומייצרים להם ערך ומשמעות.

ההנהלה צריכה להבין מה מניע את העובדים ולחזק את המקומות האלה, ומכאן, החיבור למטרות הארגוניות יגדל, המסירות למותג תתחזק ושימור העובדים גם כן, מה שיוביל את הארגון לצמיחה עסקית.

Design Thinking

Design Thinking – המטרה של חשיבה עיצובית היא אסטרטגיה עסקית של התאמת פתרונות אפשריים לצרכיהם של אנשים. לא עוד B2B  או B2C אלא H2H דהיינו Human to Human. מהם שלבי העבודה בחשיבה עיצובית ואיך ליישם אותם לפתרון בעיות ואתגרים בארגון?

 
 
 

מידע ואנליטיקה

מידע הוא הנכס הכי גדול של הארגון בעולם החדש. איך מפיקים ממנו את הערך, מה המידע שצריך לקבלת החלטות יומיומיות והחלטות אסטרטגיות, אלו כלים טכנולוגיים יתמכו ביכולות האלו ואלו יכולות נדרשות מהעובדים והמנהלים לדעת בכלל מה לבקש ומה עושים עם מה שמקבלים.

 

מידע ואנליטיקה

מידע הוא הנכס הכי גדול של הארגון בעולם החדש. איך מפיקים ממנו את הערך, מה המידע שצריך לקבלת החלטות יומיומיות והחלטות אסטרטגיות, אלו כלים טכנולוגיים יתמכו ביכולות האלו ואלו יכולות נדרשות מהעובדים והמנהלים לדעת בכלל מה לבקש ומה עושים עם מה שמקבלים.

 

 

דיגיטל וטכנולוגיות שיווק

קיימים היום קרוב ל-4000 פתרונות טכנולוגיים שיכולים לתמוך במעבר של ארגון לעולם החדש – העולם הדיגיטלי, הן מול הלקוח והן בעבודה הפנימית בארגון. תחום זה קיבל את המונח (Martech (Marketing Technologies.

באלו אזורים יכולה הטכנולוגיה לעזור לכם ואיפה צריך לשים את השקל הבא? אילו פתרונות בעלי ROI גבוה ועלות נמוכה, איך ליישם את הטכנולוגיה באופן שמקטין את הסיכון לכשלון ואיך להמשיך ולהיות עם היד על הדופק ולא לקפוא על השמרים.

 

ניהול אסטרטגיית השינוי

רוב הארגונים (9 מתוך 10) לא מצליחים לעשות את המעבר מתוכניות למימוש. כדי להצליח באימוץ הרגלי עבודה של ארגון כלכלה חדשה צריך לסגל יכולות של ניהול חדשנות, collaboration, co-creation, agile ולהתארגן בצורה מתאימה. וכמובן – לנהל את השינוי.

 

ניהול חדשנות

חדשנות פנים ארגונית היא אחד הנושאים החמים והמאתגרים עבור הנהלות רבות, היא תנאי הכרחי לצמיחה ואף להישרדות.

משאבים רבים מופנים לחדשנות, אך התוצאה עדיין רחוקה מלהשביע רצון ​ובעתיד הקרוב, מי שלא יהיה במשחק החדשנות- פשוט לא יהיה.

אז מה עושה את החדשנות לחמקמקה כל כך עבור חברות גדולות? מדוע ארגונים עתירי הון וכוח אדם איכותי מתקשים במקום שסטרטאפים מצליחים? ​
ואיך כל זה מתקשר לנהיגת מירוצים?

 
הזדמנות ל Brain storming עם משתתפים מארגונים אחרים

בכל שיעור תוכלו להעלות סוגיה או התלבטות שיש לכם ולשמוע את חוות הדעת של המשתתפים ואיך בארגון שלהם התמודדו עם דברים דומים

בכל מפגש התנסות Hands-on בפועל

לימוד עיוני, טוב ככל שיהיה, צריך להיות מתורגל "דרך הרגליים". לכן בכל שיעור יתקיימו תרגולים אישיים ובקבוצות כדי להבטיח שתבינו ותפנימו לפני שאתם חוזרים לארגון ליישם

הכרות ואפשרות לשיתוף פעולה עם חברות
מה-community של WeWork

אפשר לדבר, אפשר לתרגל אבל הכי טוב זה ממש לראות בעיניים ולהתרשם. הכרות עם חברות ה- community של WeWork תייצר win-win לשני הצדדים:

הזדמנות עבורכם להתרשם מחדשנות בפעולה, להכיר את צורת החשיבה והפעולה של הדור החדש של החברות, לשאול שאלות, להכיר את המוצרים אותם הם מפתחים (ואולי יהיו רלוונטיים לארגון שלכם) ומאידך גם לתרום מניסיונכם לדור הבא של אנשי העסקים

Case Studies

של ארגונים מובילים בארץ ובעולם, B2B ו- B2C אותם ננתח ומהם נפיק תובנות. איפה חוו הצלחות ומה גרם לדברים להצליח

תשמעו על הדברים מארגונים שעשו את המעבר ומארגונים שנולדו לשם

המרצים שלנו הם בעלי ניסיון רב שנצבר בשנים של עבודה עם וב-ארגונים. הם התמודדו לא רק עם שלב ה"פיצוח" אלא גם עם תהליכי היישום בפועל והאתגרים הנלווים להם. הרכבנו שילוב מנצח של מרצים גם מארגוני הכלכלה החדשה וגם מהארגונים המסורתיים

Best Practices

תקבלו את הידע העיוני והכלים שיעזרו לכם ביומיום להוביל את הארגון שלכם להצלחה.

גזוז או בירה כבר אמרנו?