מעניין? השאירו פרטים ומיד נחזור אליכם

תוכנית הקורס
 
חווית לקוח - למה זה כל כך חשוב?

חווית לקוח נחשבת "ה"אסטרטגיה העסקית המבדלת כיום. התחום דורש העמקה ולמידה מתחדשת לאור ההתפתחויות הטכנולוגיות הדרמטיות, והרצון המשותף לחברות וללקוחות לפעול בעולם של Digital First.
בדיוק בגלל זה בנינו קורס מקצועי שנותן את הפרקטיקות והכלים הכי מעודכנים ורלוונטיים לייצר חדשנות ובידול בתחום זה, שיקחו את הארגון שלך קדימה. 

בקורס יתארחו מנהלים מחברות בעלות שם עולמי בתחום חווית הלקוח ונתמקד בשינויים בכלים וביכולות ניהול חווית הלקוח בעידן הדיגיטלי שיוצגו ע"י חברות כמו WeWork, Fiverr, Monday, Lexus, Air New Zealand ועוד.

הקורס מיועד למנהלים בתחומי שיווק, מכירות, דיגיטל, פיתוח עסקי, אסטרטגיה, CIO's ודירקטורים בארגונים ציבוריים ועסקיים.

המפגשים יתקיימו בימי שלישי, בין השעות 09:00-13:00

13.11.18 - מפגש 1  - אסטרטגית חווית לקוח

18.11.18 - מפגש 2 - הבנת הלקוח Customer Insight

28.11.18 - מפגש 3 - עיצוב, שיפור ויצירת חדשנות בחווית הלקוח

4.12.18 - מפגש 4 - סדנת בניית מסע לקוח

11.12.18 - מפגש 5 - מדדים, מדידה ו-ROI

18.12.18 - מפגש 6 - ניהול חווית הלקוח בארגון ותרבות חווית לקוח

25.12.18 - מפגש 7 - טכנולוגיות בעולם חווית לקוח

1.1.19 - מפגש 8 - חווית לקוח בעולם דיגיטלי

מרכזת הקורס - קרן שקד

  • חברה בארגון העולמי - Customer Experience Professionals Association CXPA  ונציגתו בישראל.

  • מוסמכת בינלאומית בחווית לקוח CCXP – Certified Customer Experience Professional. 

  • מילאה תפקידים ועוסקת דה-פקטו בשילוב בין העולם העסקי והעולם הטכנולוגי ליצירת פתרון כולל ללקוח. בעלת ניסיון והתמחות בהובלת פרוייקטים של חווית לקוח בעידן דיגיטלי. ניסיון בעבודה עם חברות מסורתיות ועם חברות שפועלות בעולם הדיגיטלי, ניסיון בפרוייקטים של יצירת נאמנות לקוחות. מתמחה באיתור טכנולוגיות שיווק וחווית לקוח Martech, CRM.

  • בעבר מנכ"ל משותף בקבוצת היעוץ של Deloitte, מנהלת תוכנית ה- CRM בבנק הפועלים ומובילה את מערך המידע הגלובלי בטבע.

  • מרצה מובילה ומנחת ימי עיון בתחום חווית לקוח לרבות: מרצה אורחת ב- MBA Executives  ותואר ראשון ושני באוניברסיטת ת"א, המרכז הבינתחומי, המכללה למינהל והמי"ל. עוסקת בהובלת סדנאות עבודה מרובות משתתפים לעיצוב חווית הלקוח עפ"י מתודולוגית Customer Journey Mapping.

  • שופטת בתחרויות בינלאומיות לחווית לקוח. מנהלת הקמפוס למנהלי העתיד B-Next.

  • Chief Customer Officer בסטרטאפ Shoodoo

  • אוהבת אתגרים, אנשים, עיצוב וכל הזמן ללמוד דברים חדשים

עוד קצת פרטים

  • הקורס מיועד למנהלים בארגונים עסקיים וציבוריים המעוניינים להתמקצע בניהול חווית לקוח, פנימית או חיצונית

  • המפגשים יתקיימו בכיתת הלימוד החדשה והכיפית במתחם WeWork Hazerem

  • רחוב הפלך 7 תל אביב, חניה בשפע

עלות:

  • 5600 ש"ח לא כולל מע"מ

  • 10% הנחה* למשתתף נוסף מאותו ארגון

  • הנחה מיוחדת לחברי ארגון הדיגיטל הישראלי  

* הנחות תינתנה לפי הגבוהה ביותר

רחל דוד גלב, מנהלת חווית לקוח, YES

"במסגרת תוכנית הלימודים הרחבתי את הידע וההבנה לגבי ציפיות הלקוחות בעידן החדש.

הבנת ציפיות הלקוח, סט הכלים, המתודות והלמידה מחברות הכלכלה החדשה סייעו לי באופן מיידי במהלך התוכנית בעבודה השוטפת ובקידום תפיסת הלקוח במרכז בארגון.

כל תוכנית הלימודים העשירה ונתנה כלים פרקטיים אך בעיקר ההזדמנות ללמוד מחברות הזנק על תפיסת חווית הלקוח וכיצד מייצרים פתרונות מהירים. אלו העניקו השראה לדרכים שונות בהן אנחנו יכולים להתייחס לאתגרים שהתקופה והתחרות מציבים בפנינו"

המלצות

מעניין? השאירו פרטים ומיד נחזור אליכם