

הסביבה העסקית משתנה,
ואתם?
בואו ללמוד כיצד להתאים את ה-DNA הארגוני
כך שיהיה ממוקד לקוח.
מקומות אחרונים!

קורס ניהול חווית לקוח בעידן הכלכלה החדשה
קמפוס B-Next הוא היחיד בישראל שמאושר ע"י ה-CXPA, ארגון חווית לקוח העולמי, כמוסמך מקצועית להעברת קורס בניהול חווית לקוח
מה זו חווית לקוח? איך זה קשור לצמיחה עסקית?
החברות המצליחות בעולם ביצירת חווית לקוח ייחודית הן גם אלו שמראות ביצועים עסקיים טובים בהרבה משל המתחרות. חווית לקוח הפכה לאסטרטגיה עסקית מבדלת, הכוללת תהליכים ארגוניים, טכנולוגיים ותרבותיים הממוקדים בלקוח (Customer Centricity). אסטרטגיה ממוקדת לקוח בעידן הכלכלה החדשה דורשת לבנות ולהוביל מערכות יחסים עם הלקוחות, תוך רתימת הנהלת הארגון וחיבור העובדים למהלכים מקדמי הצלחה.
מה תדעו לעשות לאחר הקורס
הקורס בנוי בהתאם לארגון העולמי לחווית לקוח, ובסופו תדעו:
לנהל ולהטמיע שינויים הנובעים מאסטרטגיה הממוקדת בחווית הלקוח;
להגדיר אסטרטגית חווית לקוח לארגון;
לעצב מסעות לקוח בראייה רב ערוצית;
לחזק את הממשק בין חווית העובד לחווית הלקוח;
לנהל מבנה ארגוני מותאם לצורך הובלת השינוי;
להגדיר מדדים רלוונטיים למדידת החוויה והשפעה על הביצועים העסקיים;
להכיר טכנולוגיות רלוונטיות שתומכות בחווית לקוח.
למי הקורס מיועד?
הקורס מיועד למנהלות ולמנהלים בתחומי חווית לקוח, שיווק, מכירות, שרות, דיגיטל, פיתוח עסקי ואסטרטגיה בארגונים ציבוריים ועסקיים, המעוניינים להתמקצע בחווית לקוח ולהוביל מהלך של אסטרטגיה ממוקדת לקוח בארגון.
מי מתקבל לקורס?
אנשים בעלי ניסיון ניהולי של לפחות 5 שנים, בעלי רקע של ניהול צוותים המורכבים מחמישה אנשים ומעלה, ונמצאים בעמדה המאפשרת להם להוביל שינוי בארגון.
אנו מחפשים מנהלים היכולים לתרום מניסיונם לשאר משתתפי הקורס.
לבוגרי הקורס תוענק תעודת סיום קורס ניהול חווית לקוח, המוכר ע"י ה-CXPA:
רוצים לדעת אם אתם מתאימים לקורס?
תכנית הקורס
המפגשים יתקיימו בין השעות 09:00-14:00
במתחם WeWork Hazerem הפלך 7 תל אביב, חניה בשפע
מרכזת הקורס
דר' ענת פסטה-שוברט, מנהלת קמפוס B-Next
בעלת ניסיון רב בהובלת פרויקטים אסטרטגים מורכבים ותכנון תהליכים התואמים את מטרות הארגון. בעלת ידע וניסיון מוכח בניהול והובלת צוותי הנהלה בכירים במגוון ארגונים במגזר החברתי ובמגזר העסקי. ניסיון עשיר בפיתוח תהליכי חשיבה רבי שותפים, פיתוח תכניות הכשרה חדשניות למנהלים בתפקידים בכירים והטמעת תהליכים אישיים וארגוניים בגישת קולקטיב אימפקט, RBA וחווית לקוח. חברה בארגון הבינלאומי לחווית לקוח, ה-CXPA.
מרצה ומנחת מפגשי למידה, ימי עיון ושותפות בהנחיית מפגשי למידה בארגונים שונים.
אם לארבע בנות, אוהבת לעבוד עם אנשים ומכורה לספורט.
מרצי הקורס
קרן שקד
Certified Customer Experience Professional,
Partner and CEO
B-Pro Ltd.
עומרי סיטנר
Head of Customer Success, Monday
יואב פרידור
יועץ לחווית לקוח ודיגיטל,
מייסד ומנכ"ל Bthere2
סמדר ויצמן
מנהלת משאבי אנוש,
WeWork
עידו צנג
מנחה סדנת אלתור על במה וסדנאות תקשורת בארגונים
גיא בדיחי
סמנכ"ל חווית לקוח,
Fiverr
\למות ומנחות סדנת הצילום, סטודיו מי/לי
אלינור קלסקין קומיסר
Product Manager
Kenshoo
טל גורן
יועץ אסטרטגי מומחה בחווית לקוח,
B-Pro Ltd.
מיכל אפטר
מנהלת תחום VoC & customer Insights
B-Pro Ltd
גיל וינד
,VP Product
Kenshoo
מני דהן
מוביל תחום האיקומרס וחווית הלקוח,
קבוצת ח.י
טליה אייזנשטין
מנחה סדנת NLP
עלות הקורס
5900 ש"ח לא כולל מע"מ
תנתן 10% הנחה למשתתף נוסף מאותו ארגון