מעניין? השאירו פרטים ומיד נחזור אליכם

מה תלמדו
תוכנית הקורס

חשיבה עיצובית כוללת שבעה שלבים: 
הגדרה > מחקר > הגייה > אב-טיפוס > בחינה ובחירה > יישום > מדידה ולמידה


במסגרת שבעת השלבים הללו, ניתן לנסח בעיות, לשאול שאלות נכונות, ליצור יותר רעיונות, ולבחור את הטובות שבתשובות.
השלבים אינם תהליך לינארי, ויכולים להתרחש בו-זמנית ואף בחזרה עליהם.

השיטה של חשיבה עיצובית חולקת מאפיינים מוסכמים, בעיקר:
 יצירתיות, חשיבה מרובת מיומנויות, עבודת צוות, תפיסת המשתמש במרכז, סקרנות, אופטימיות וביטול הפחד מביקורת ומכישלון.

בקורס נלמד ונתרגל על מבנה השלבים ועל הדרכים להוביל וליישם אותם באופן מוצלח תוך רתימת הגורמים השונים בארגון.

 

מועד הקורס יפורסם בקרוב

מפגש ראשון:

  • חשיבה עיצובית הגדרה ומבוא

  • תרגיל בחשיבה יצירתית וביטוי רעיון

  • תהליך חשיבה עיצובית

  • תרגיל סדנה בחשיבה עיצובית 

 

מפגש שני:

  • המשך תרגיל חשיבה עיצובית

  • דוגמאות לתהליכי חשיבה יצירתית בחברות מסחריות

מפגש שלישי:

  • זהות המותג: למה אנו עושים מה שאנו עושים - מה עומד מאחורי העשייה שלנו ביצירת חוויות, מוצרים ושירותים

  • חשיבה עיצובית בראייה עיסקית. כיצד מפיקים רעיונות חדשניים בעלי זהות מיתוגית וערך מסחרי.

  • סיכום הקורס

 
חשיבה עיצובית - למה זה כל כך חשוב?

האתגר המרכזי היום של מנהלים הוא להצליח לייצר שינויים וחידושים מהירים ועוצמתיים בעלי השפעה על התוצאות העסקיות, או בקיצור: To move the needle,

הבעיה היא שברוב הארגונים, למרות יוזמות לשיפור, השינוי הוא איטי מידי, לא חדשני מספיק, ולא תורם לתזוזה משמעותית מספיק בתוצאות העסקיות.

הסיבה העיקרית היא שלימדו אותנו לגשת לבעיות בצורה אנליטית. אנו מציעים לכם לגשת לבעיות באמצעות חשיבה עיצובית.

בשנים האחרונות חשיבה עיצובית הפכה לחלק בלתי נפרד מתהליכי חדשנות והתמודדות עם תחרות וסביבה דינמית ומשתנה.
בחשיבה עיצובית משתמשים לצורכי שיווק, חווית לקוח, עיצוב מוצר, עיצוב שרות ובכלל בזיהוי צרכים והתמודדות עם פתרון בעיות בכל תחום שהוא.
הוכח כי חברות שמיישמות את תהליכי החשיבה העיצובית משיגות תוצאות עסקיות טובות יותר משל מתחרותיהן.

אם בעבר כלים אלו היו נחלתם של המעצבים, היום כל מנהל ועובד בארגון יכול וצריך לאמץ כלים אלו. לכן פתחנו קורס יחודי שילמד אתכם את הכלים והטכניקות תוך תרגול מעשי.

מרכז הקורס - אמיתי חלפון

  • יועץ בכיר לעיצוב חווית לקוח ולעיצוב מוצר. לאמיתי ניסיון של 17 שנה בעיצוב מוצר וחווית לקוח ומותג. במהלך הקריירה עבד בתפקידים מגוונים בתחום חדשנות, עיצוב שירות ומותג בחברות כמו Air New Zealand, חברת החדשנות הנוי יורקית, פרנהייט 212, חברת האלקטרוניקה הקוריאנית LG, אל על, ותפקידו האחרון בשטראוס-מים כסמנכ"ל שיווק, חדשנות ופיתוח מוצרים.

 

  • בשנתיים האחרונות עוסק כיועץ בעיצוב חווית לקוח, שירות ומותג לחברות שונות כגון: לאומי קארד, מובייל או.די.טי, קסטרו אופנה, פיגר 8, נייס מערכות, לוי שטראוס ועוד.

  • אמיתי פועל מתוך ראייה הוליסטית של כל רגעי האמת במסע הלקוח ומתוך בחינה ורתימה של כלל הממשקים בין הלקוחות והחברה לתהליך, וזאת במטרה לייצר חווית מותג שתביא לנאמנות בקרב הלקוחות ולהמלצתם.

עוד קצת פרטים

  • הקורס מיועד למנהלים אסטרטגיה, פיתוח עסקי, מוצר, שיווק, טכנולוגיה, חדשנות, דיגיטל וכל מנהל שמתמודד עם הצורך בגישה חדשה לפתרון מהיר של בעיות ויצירת חווית לקוח ומוצרים חדשניים.

  • המפגשים יתקיימו בשעות 09:00-13:00, בכיתת הלימוד החדשה והכיפית במתחם WeWork Hazerem

  • רחוב הפלך 7 תל אביב, חניה בשפע

עלות:

  • 2400 ש"ח לא כולל מע"מ

  • 10% הנחה* למשתתף נוסף מאותו ארגון

* הנחות תינתנה לפי הגבוהה שבהן