טרנס דיגיטל

הפרקטיקה של המעבר לארגון דיגיטלי

קורס למנהלות ולמנהלים שהכלים הדיגיטליים הם חלק מהותי בעשייה שלהם

למה דיגיטל עכשיו?

המציאות העסקית והשיווקית בעידן הכלכלה החדשה מאופיינת בטכנולוגיה מתפתחת ובפתרונות דיגיטליים שנותנים מענה לצרכי הלקוחות ולציפיותיהם המודעות והבלתי מודעות. כתוצאה מכך, חווית הלקוח היא רשת רב ממדית של השפעות ונקודות מגע, אונליין ואופליין, כאשר הלקוחות עוברים באופן מהיר בין ערוצים רבים ובוחרים את הכלי ואת התצורה שהכי מתאימה להם ובכל רגע נתון. שינויים אלו משפיעים כמעט בכל היבט על התנהלות של ארגונים ועל תהליכי העבודה שלהם. במציאות הזאת עומדות לחברות, לארגונים ולמנהלות ומנהלים רק ברירה אחת כדי להישאר במשחק: לאמץ את הטרנספורמציה הדיגיטאלית ולהפוך אותה ליתרון תחרותי. מי שנדרש למשימה הם מנהלות ומנהלים בתחומים העסקיים והטכנולוגיים שהכלים הדיגיטליים הופכים להיות חלק מהותי בעשייה שלהם, והם מתבקשים לקחת על עצמם את הובלת תהליך השינוי הדיגיטאלי בארגון.

 

מה תקבלו בקורס?

  • הכרות מעמיקה והבנה של המבנה והרכיבים של המציאות הדיגיטלית

  • הטכנולוגיות והכלים הדיגיטליים המובילים

  • כלים לניהול והובלה של השינוי הן בבנייה וניהול תהליכים פנים ארגוניים, והן בגיוס וניהול נותני שירותים חיצוניים תומכי טרנספורמציה דיגיטלית

למי הקורס מיועד?

  • מנהלות ומנהלים שמקבלים לאחריותם פעילויות בתחום הדיגיטל ואשר הכלים הדיגיטליים הם חלק מהותי מהעשייה שלהם

  • מנהלים ומנהלות שרוצים להוביל ולנהל את השינוי הדיגיטלי

  • מתאים במיוחד למנהלים ומנהלות מתחומי חווית לקוח, שיווק, דיגיטל, מערכות מידע, מכירות, שירות ופיתוח עסקי

למה ללמוד אצלנו בקמפוס?

קמפוס B-Next מוביל את נושא חווית הלקוח בכלכלה החדשה בישראל. לכן, הקורס מעוצב מתוך הבנה מלאה של חווית הלקוח כגורם המוביל בהתנהלות הארגונית וכיצד הכלים הדיגיטליים תומכים בחווית הלקוח העכשווית.

הקורס הוא קורס פרקטי הלוקח על עצמו להקנות למשתתפים הבנה של מגוון הכלים הדיגיטליים. לכן, הדגש בקורס הוא על כלים, תרגול מעשי וניתוח מקרי בוחן (Case studies).

תוכנית הקורס

7 מפגשים שבועיים בין השעות 09:00-13:00

הקורס יתקיים במתחם WeWork הזרם, רחוב הפלך 7, תל אביב

מפגש 1  |  טכנולוגיות וחווית הלקוח – הזווית הרחבה

הקשר בין חווית הלקוח לטכנולוגיה, מבנה חווית הלקוח המעגלית, כלים בשלבים השונים של חוויית הלקוח, מודלים לעיצוב נקודות מגע מנצחות; The Value Check list, The E.V.E Model for CX Design.

הרצאת אורח: חווית לקוח בעידן הדיגיטלי - קרן שקד, מנכ"לית B-Pro

מפגש 2  |  הכל מתחיל בצורך

 

עולם הדאטה, מיפוי צרכי הלקוח ו-VoC, סגמנטציה ופרסונליזציה, הגדרת פרסונות ותרגול הכנת יוזרים ודאטה בייסים.

הרצאת אורח: מרב בורנשטיין גבאי, סמנכ"לית מחקר ואסטרטגיה, Buzilla

 

מפגש 3  |  תוכן הוא המלך

תוכן שיווקי - הקדמה, אסטרטגיה וכלים לייצור עצמי ותרגול בייצור נקודת מגע עם תוכן.

הרצאת אורח: גבע קרא עוז, מנכ"ל ושותף סנונית תוכן

מפגש 4  |  תהליך מכירה או מערכת יחסים?

ניהול ה-Funnel, אוטומציות שיווק ותוכן עם הפנים ל-Customer Experience Automation, Omni-Channel – הגדרה, כלים וניתוח קייס סטאדי.

הרצאת אורח: ארנון ברזילאי, Regional sales director, Marketing cloud, Salesforce Israel

מפגש 5  |  מסחר: חשב מסלול מחדש

פלטפורמת ה-e-Commerce כנקודת מגע, Upsale-Cross sale וחלקם בחוויית הלקוח, Commerce in B2B Services.

הרצאת אורח: ליאור ארן, מנכ"ל We-Commerce

מפגש 6  |  להתחיל הכי חזק ולאט ולאט להגביר

Testing & Optimization, ניהול LTV + Attribution.

מפגש 7  |  סדנא מסכמת

סדנת עבודת סיכום והצגת תוצרים

מרכז הקורס - יואב פרידור

Yoav Pridor.jpg

יואב הוא יזם ומנהל העוסק בפועל במרחב המשולב של עסקים וטכנולוגיה. מנכ״ל חברת הסטארט-אפ Bthere2, ובעבר מנכ"ל חברת Buzzilla וסמנכ"ל השיווק של חברת נטוויז'ן. יואב חוקר ומנתח את תחום טכנולוגיות חוויית הלקוח ויועץ לחברות ולסטארטאפים בתחומים של פיתוח מוצר, אוטומציה וחוויית לקוח.

בזמנו הפנוי הוא גם מרצה מבוקש במוסדות אקדמאיים ובפורומים מקצועיים שונים.

בקורס יתארחו מרצים מומחי טכנולוגיה וסטרטאפים, ומנהלים בכירים מארגונים מובילים בתחום האסטרטגיה, השיווק והדיגיטל:

Merav.jpg
Lior Aran.jpg
IMG_0414_edited_edited_edited_edited_edi

מרב בורנשטיין גבאי, סמנכ"לית מחקר ואסטרטגיה, Buzzilla

ליאור ארן

מנכ"ל, WeCommerce

Geva kra oz.jpeg
Arnon Barzilay.jpg

קרן שקד

מנכ"לית, B-Pro

גבע קרא עוז

מנכ"ל שותף סנונית תוכן

ארנון ברזילאי

Regional sales director,

Marketing cloud, Salesforce Israel

פרטים נוספים

עלות

מחיר הקורס: 5000 ש"ח לפני מע"מ

10% הנחה למשתתף נוסף מאותו ארגון