ללמוד על חווית לקוח מאלו שעושים אותה הכי טוב 

קורס חווית לקוח המתקדם ביותר שיתן לך את היכולות והכלים של החברות שמכתיבות את העתיד

רוצים לקבל סילבוס? השאירו פרטים ומיד נחזור אליכם

מה מיוחד בקורס חווית לקוח בקמפוס B-Next?

בזמן שהטכנולוגיה משתנה בקצב מסחרר, וקצב השינויים בציפיות הלקוח מתעצם, ארגונים חייבים להתקדם לניהול חדשני של חווית הלקוח כדי לבלוט ולנצח בתחרות על רכישת לקוחות ועל נאמנותם ולעשות זאת בצורה אפקטיבית ויעילה.

זו ה-דרך למקסם תוצאות עסקיות.

 

זה תמיד היה נכון, אבל בעידן הכלכלה החדשה התחרות מגיעה גם ממקומות אחרים: חברות שנולדו לעולם הדיגיטלי מגיעות להערכות שווי של מיליארדים (WeWork, Uber, Airbnb, Fiverr ורבות אחרות) ומאיימות על העסקים המסורתיים שממשיכים להתנהל כאילו מה שהיה הוא שיהיה.

 

ברור שכולם רוצים להיות שם, אבל מה שאנחנו שומעים ממנהלים, זה שלא ברור איך.

 

בקורס חווית לקוח בקמפוס B-Next המנהלים רוכשים את הידע והכלים הפרקטיים כדי להוביל את הארגון שלהם לפעול באופן דומה לחברות בשווי מיליארדים, על ידי מתן דגש על יצירת חווית לקוח, שימוש במידע ואנליטיקה מתקדמת, ויישום מוצלח של יכולות דיגיטליות וזאת תוך אימוץ לחשיבה סטרטאפיסטית ופעולה אג'ילית.

 

הקורס מיועד למנהלים בארגונים שמבינים שהעולם המשתנה ודרכי הניהול המשתנות יחד איתו, מחייבים יצירת אסטרטגיה מבדלת ועדכנית כדי לנצח בתחרות. בקורס תלמדו גם את האסטרטגיה וגם כלים אותם תוכלו ליישם בארגון באופן מיידי.

 

הקורס מנוהל ע"י קרן שקד, מוסמכת בינלאומית לחוויית לקוח (Certified Customer Experience Professional) וירצו בו מנהלים ויזמים מארגוני הכלכלה החדשה (לדוגמה מנכ"ל WeWork ישראל, סמנכ"ל Fiverr ועוד), מחברות בינלאומיות מובילות ( לדוגמה Cisco, Lexus ועוד) מהאקדמיה ומארגונים מסורתיים שעשו את המעבר לעידן הדיגיטלי (לדוגמה מיטב דש, שטראוס מים ועוד). הם ישתפו אתכם בכל התובנות והידע הנצבר שלהם.

מפגשים: 7 מפגשים בימי שלישי אחת לשבוע

37 שעות אקדמיות

שעות הקורס: 17:00-21:00

הקורס יתקיים בכיתת הלימוד החדשה והכיפית במתחם WeWork Hazerem רחוב הפלך 7 תל אביב. חניה בשפע

תאריך פתיחה: 6/6/17

 
המלצות

רוצים לקבל סילבוס?

המלצות

קרן מעבירה הכשרה ברמה הגבוהה ביותר שקיימת היום. היא מגישה תכנים מגוונים ומעניינים עם דיונים פתוחים, לצד צוות מרצים מלב התעשייה, ותוך הקפדה על נטוורקינג פורה בין באי ההכשרה, שמגיעים מחברות שונות ומובילות, ומאפשרים קרקע פוריה להתייעצויות ושיתופי פעולה מעניינים.ההכשרה של קרן מאוד מומלצת למעוניינים לקבל כלים מעשיים אמיתיים שיאפשרו התמודדות עם קשיי הטמעת חוויית הלקוח בארגון, וגם לטובת הרחבת הידע בעולם החדש

מני דהן, מנהל דיגיטל

ח.י אלקטרוניקה

יבואנית LG, Hisense, SanDisk ועוד

רוצים לקבל סילבוס?