איך הארגון שלך יכול לנצח בתחרות על הלקוח,
עכשיו ובעתיד?

קורס חווית לקוח המתקדם ביותר שיתן לך את היכולות והכלים של החברות שמכתיבות את העתיד

רוצים לקבל סילבוס?

מה מיוחד בקורס חווית לקוח בקמפוס B-Next?

בזמן שהטכנולוגיה משתנה בקצב מסחרר, וקצב השינויים בציפיות הלקוח מתעצם, ארגונים חייבים להתקדם לניהול חדשני של חווית הלקוח כדי לבלוט ולנצח בתחרות על רכישת לקוחות ועל נאמנותם ולעשות זאת בצורה אפקטיבית ויעילה.

זו ה-דרך למקסם תוצאות עסקיות.

 

זה תמיד היה נכון, אבל בעידן הכלכלה החדשה התחרות מגיעה גם ממקומות אחרים: חברות שנולדו לעולם הדיגיטלי מגיעות להערכות שווי של מיליארדים (WeWork, Uber, Airbnb, Fiverr ורבות אחרות) ומאיימות על העסקים המסורתיים שממשיכים להתנהל כאילו מה שהיה הוא שיהיה.

 

ברור שכולם רוצים להיות שם, אבל מה שאנחנו שומעים ממנהלים, זה שלא ברור איך.

 

בקורס חווית לקוח בקמפוס B-Next המנהלים רוכשים את הידע והכלים הפרקטיים כדי להוביל את הארגון שלהם לפעול באופן דומה לחברות בשווי מיליארדים, על ידי מתן דגש על יצירת חווית לקוח, שימוש במידע ואנליטיקה מתקדמת, ויישום מוצלח של יכולות דיגיטליות וזאת תוך אימוץ לחשיבה סטרטאפיסטית ופעולה אג'ילית.

 

הקורס מיועד למנהלים בארגונים שמבינים שהעולם המשתנה ודרכי הניהול המשתנות יחד איתו, מחייבים יצירת אסטרטגיה מבדלת ועדכנית כדי לנצח בתחרות. בקורס תלמדו גם את האסטרטגיה וגם כלים אותם תוכלו ליישם בארגון באופן מיידי.

 

הקורס מנוהל ע"י קרן שקד, מוסמכת בינלאומית לחוויית לקוח (Certified Customer Experience Professional) וירצו בו מנהלים ויזמים מארגוני הכלכלה החדשה (לדוגמה מנכ"ל WeWork ישראל, סמנכ"ל Fiverr ועוד), מחברות בינלאומיות מובילות ( לדוגמה Cisco, Lexus ועוד) מהאקדמיה ומארגונים מסורתיים שעשו את המעבר לעידן הדיגיטלי (לדוגמה מיטב דש, שטראוס מים ועוד). הם ישתפו אתכם בכל התובנות והידע הנצבר שלהם.

מפגשים: 7 מפגשים בימי שלישי אחת לשבועיים

37 שעות אקדמיות

שעות הקורס: 17:00-21:00

הקורס יתקיים בכיתת הלימוד החדשה והכיפית במתחם WeWork Hazerem רחוב הפלך 7 תל אביב. חניה בשפע

תאריך פתיחה: 9/5/17

 
המלצות

רוצים לקבל סילבוס?

המלצות

קרן מעבירה הכשרה ברמה הגבוהה ביותר שקיימת היום. היא מגישה תכנים מגוונים ומעניינים עם דיונים פתוחים, לצד צוות מרצים מלב התעשייה, ותוך הקפדה על נטוורקינג פורה בין באי ההכשרה, שמגיעים מחברות שונות ומובילות, ומאפשרים קרקע פוריה להתייעצויות ושיתופי פעולה מעניינים.ההכשרה של קרן מאוד מומלצת למעוניינים לקבל כלים מעשיים אמיתיים שיאפשרו התמודדות עם קשיי הטמעת חוויית הלקוח בארגון, וגם לטובת הרחבת הידע בעולם החדש

מני דהן, מנהל דיגיטל

ח.י אלקטרוניקה

יבואנית LG, Hisense, SanDisk ועוד

הזדמנות ל Brain storming עם משתתפים מארגונים אחרים

בכל שיעור תוכלו להעלות סוגיה או התלבטות שיש לכם ולשמוע את חוות הדעת של המשתתפים ואיך בארגון שלהם התמודדו עם דברים דומים

בכל מפגש התנסות Hands-on בפועל

לימוד עיוני, טוב ככל שיהיה, צריך להיות מתורגל "דרך הרגליים". לכן בכל שיעור יתקיימו תרגולים אישיים ובקבוצות כדי להבטיח שתבינו ותפנימו לפני שאתם חוזרים לארגון ליישם

הכרות ואפשרות לשיתוף פעולה עם חברות מה-community של WeWork

אפשר לדבר, אפשר לתרגל אבל הכי טוב זה ממש לראות בעיניים ולהתרשם. הכרות עם חברות ה- community של weowork תייצר win-win לשני הצדדים: גם הזדמנות עבורכם להתרשם מחדשנות בפעולה: להכיר את צורת החשיבה והפעולה של הדור החדש של החברות, לשאול שאלות, להכיר את המוצרים אותם הם מפתחים (ואולי יהיו רלוונטיים לארגון שלכם) ומאידך גם לתרום מניסיונכם לדור הבא של אנשי העסקים

Case Studies

של ארגונים מובילים בארץ ובעולם, B2B ו- B2C אותם ננתח ומהם נפיק תובנות. איפה חוו הצלחות ומה גרם לדברים להצליח

תשמעו על הדברים מארגונים שעשו את המעבר ומארגונים שנולדו לשם

המרצים שלנו הם בעלי ניסיון רב שנצבר בשנים של עבודה עם וב-ארגונים. הם התמודדו לא רק עם שלב ה"פיצוח" אלא גם עם תהליכי היישום בפועל והאתגרים הנלווים להם. הרכבנו שילוב מנצח של מרצים גם מארגוני הכלכלה החדשה וגם מהארגונים המסורתיים

Best Practices

תקבלו את הידע העיוני והכלים שיעזרו לכם ביומיום להוביל את הארגון שלכם להצלחה.

גזוז או בירה כבר אמרנו?   

רוצים לקבל סילבוס?