איך הארגון שלך יכול לנצח בתחרות על הלקוח,
עכשיו ובעתיד?

קורס חווית לקוח המתקדם ביותר שיתן לך את היכולות והכלים של החברות שמכתיבות את העתיד
רוצים לקבל סילבוס?
המלצות
רוצים לקבל סילבוס?
הזדמנות ל Brain storming עם משתתפים מארגונים אחרים
בכל שיעור תוכלו להעלות סוגיה או התלבטות שיש לכם ולשמוע את חוות הדעת של המשתתפים ואיך בארגון שלהם התמודדו עם דברים דומים
בכל מפגש התנסות Hands-on בפועל
לימוד עיוני, טוב ככל שיהיה, צריך להיות מתורגל "דרך הרגליים". לכן בכל שיעור יתקיימו תרגולים אישיים ובקבוצות כדי להבטיח שתבינו ותפנימו לפני שאתם חוזרים לארגון ליישם
הכרות ואפשרות לשיתוף פעולה עם חברות מה-community של WeWork
אפשר לדבר, אפשר לתרגל אבל הכי טוב זה ממש לראות בעיניים ולהתרשם. הכרות עם חברות ה- community של weowork תייצר win-win לשני הצדדים: גם הזדמנות עבורכם להתרשם מחדשנות בפעולה: להכיר את צורת החשיבה והפעולה של הדור החדש של החברות, לשאול שאלות, להכיר את המוצרים אותם הם מפתחים (ואולי יהיו רלוונטיים לארגון שלכם) ומאידך גם לתרום מניסיונכם לדור הבא של אנשי העסקים
?מה תקבלו
Case Studies
של ארגונים מובילים בארץ ובעולם, B2B ו- B2C אותם ננתח ומהם נפיק תובנות. איפה חוו הצלחות ומה גרם לדברים להצליח
תשמעו על הדברים מארגונים שעשו את המעבר ומארגונים שנולדו לשם
המרצים שלנו הם בעלי ניסיון רב שנצבר בשנים של עבודה עם וב-ארגונים. הם התמודדו לא רק עם שלב ה"פיצוח" אלא גם עם תהליכי היישום בפועל והאתגרים הנלווים להם. הרכבנו שילוב מנצח של מרצים גם מארגוני הכלכלה החדשה וגם מהארגונים המסורתיים
Best Practices
תקבלו את הידע העיוני והכלים שיעזרו לכם ביומיום להוביל את הארגון שלכם להצלחה.
גזוז או בירה כבר אמרנו?

