למה היכולת להטמיע חדשנות חשובה למנהלים?
חדשנות פנים ארגונית היא אחד הנושאים המאתגרים ביותר עבור הנהלות רבות. משאבים רבים מופנים לחדשנות אבל התוצאה רחוקה מלהשביע רצון. מה הופך חדשנות לחמקמקה כל כך עבור חברות גדולות? מדוע ארגונים עתירי הון וכוח אדם איכותי מתקשים במקומות שבהם סטרטאפים מצליחים? ואיך כל זה מתקשר לנהיגת מרוצים?
מה תקבלו?
אנו מזמינים אתכם ללמוד מהם המקומות בהם החדשנות הופכת מ-Buzzword ליישום ועשיה יומיומית ולגבש ארגז כלים אישי, אשר יותאם לכם כמנהלים בארגונים בהם אתם פועלים.
הקורס כולל 3 מפגשים מרתקים בכיתת הלימוד בקמפוס B-Next שבמתחם Wework Hazerem בתל אביב. במפגש הרביעי והאחרון נעזוב את הכיתה ונצא למפגש חוויתי ובלתי נשכח של נהיגה על מסלול המרוצים.
זה מה שתדעו לעשות לאחר הקורס:
✔ לנהל חדשנות מצורך ועד לתוצאות בשורה התחתונה
✔ לגשר על המתח הטבעי שבין שמירה על "הסדר הארגוני" ובין חדשנות משבשת
✔ להוביל תרבות של חדשנות בארגון, תוך פיתוח אלמנטים כגון חשיבה יצירתית, תושייה ומנהיגות
✔ להטמיע בארגון את המודלים החדשניים, התפיסות והמתודות הרלוונטיות ביותר שתרכשו במפגשים
איך התנהלות במסלול המרוצים מקבילה להטמעת חדשנות בארגון?
תחום המרוצים מהווה סביבה מאתגרת בשל הקריטיות של ביצוע יעיל ומדויק ובשל העלות הגבוהה של אי הצלחה, באופן מאוד דומה לניהול חדשנות בארגון. אלמנטים הדרושים לחדשנות כמו חשיבה יצירתית, תעוזה, תושייה, עבודת צוות, מנהיגות ויכולת לפתור בעיות בתנאי חוסר ודאות הם אותם אלמנטים הבאים לידי ביטוי על מסלול המרוצים. הקורס יפתח היבטים אלו ויקשור תובנות ממסלול המרוצים לניהול חדשנות בארגונים.
למי מיועד הקורס
הקורס מתאים למנהלים בכירים בארגונים עם דגש על הדיסציפלינות הבאות:
-
מנהלי חדשנות הרוצים להעמיק את הידע שלהם ולקבל כלים נוספים ונרחבים לניהול החדשנות בארגון
-
מנהלי משאבי אנוש, המתבקשים פעמים רבות להוביל הטמעה של חדשנות ותרבות של חדשנות בארגון
-
מנהלים בכירים מתחומי שיווק, אסטרטגיה ופיתוח עסקי, חווית לקוח, דיגיטל ומערכות מידע, המעוניינים לייצר חדשנות בתחומים בהם הם פועלים
עלות
-
3700 ש"ח לא כולל מע"מ
-
10% הנחה למשתתף נוסף מאותו ארגון
מוכנים להרשם לקורס?