טרנס דיגיטל

הפרקטיקה של המעבר לארגון דיגיטלי

הקורס שמתמקד בפרקטיקה של הטרנספורמציה:

כלים, Case studies והמון תרגול

למה דיגיטל עכשיו?

המציאות העסקית והשיווקית מאופיינת בטכנולוגיה מתפתחת ובפתרונות דיגיטליים שנותנים מענה לצרכי הלקוחות ולציפיותיהם המודעות והבלתי מודעות. כתוצאה מכך, נוצרת חווית לקוח כרשת רב ממדית של השפעות ונקודות מגע, אונליין ואופליין, כאשר הלקוחות עוברים באופן מהיר בין ערוצים רבים ובוחרים את הכלי והתצורה שהכי מתאימה להם בכל רגע נתון. שינויים אלו משפיעים כמעט בכל היבט על התנהלותם של ארגונים ועל תהליכי העבודה שלהם.

במציאות הזאת עומדות לחברות, לארגונים ולמנהלות ומנהלים רק ברירה אחת כדי להשאר במשחק: לאמץ את הטרנספורמציה הדיגיטלית ולהפוך אותה ליתרון תחרותי. מי שנדרש למשימה הם מנהלות ומנהלים בתחומים העסקיים והטכנולוגיים שהכלים הדיגיטליים הם חלק מהותי מהעשייה שלהם, והם מתבקשים לקחת על עצמם את הובלת תהליך השינוי הדיגיטאלי בארגון. 

 

מה תקבלו בקורס?

  • הכרות מעמיקה והבנה של המבנה והרכיבים של המציאות הדיגיטלית

  • הטכנולוגיות והכלים הדיגיטליים המובילים

  • כלים לניהול והובלה של השינוי הן בבנייה וניהול תהליכים פנים ארגוניים, והן בגיוס וניהול נותני שירותים חיצוניים תומכי טרנספורמציה דיגיטלית

למי הקורס מיועד?

  • מנהלות ומנהלים שמקבלים לאחריותם פעילויות בתחום הדיגיטל ואשר הכלים הדיגיטליים הם חלק מהותי מהעשייה שלהם

  • מנהלים ומנהלות שרוצים להוביל ולנהל את השינוי הדיגיטלי

  • מתאים במיוחד למנהלים ומנהלות מתחומי חווית לקוח, שיווק, דיגיטל, מערכות מידע, מכירות, שירות ופיתוח עסקי

 

למה ללמוד אצלנו בקמפוס?

קמפוס B-Next מוביל את נושא חווית הלקוח בכלכלה החדשה בישראל. לכן, הקורס מעוצב מתוך הבנה מלאה של חווית הלקוח כגורם המוביל בהתנהלות הארגונית וכיצד מרחב הכלים הדיגיטליים תומכים בחווית הלקוח הרציפה.

הקורס הוא קורס פרקטי המקנה למשתתפים הבנה של מגוון הכלים הדיגיטליים. לכן, הדגש בקורס הוא על כלים, תרגול מעשי וניתוח מקרי בוחן (Case studies).

השאירו פרטים ומבטיחים לחזור אליכם בהקדם:

מוכנים להרשם לקורס?

תכנית הקורס

7 מפגשים שבועיים, בין השעות 09:00-13:00

הקורס יתקיים במתחם WeWork HaZerem, רחוב הפלך 7, תל אביב

חניה בשפע ברחוב או בחניון ממול המתחם

טכנולוגיות וחווית הלקוח – הזווית הרחבה

הקשר בין חווית הלקוח לטכנולוגיה, מבנה חווית הלקוח המעגלית, כלים בשלבים השונים של חוויית הלקוח, מודלים לעיצוב נקודות מגע מנצחות; The Value Check

list, The E.V.E Model for CX Design

הרצאת אורח: חווית לקוח בעידן הדיגיטלי - קרן שקד, מנכ"לית B-Pro

29.5.19

מפגש 1

הכל מתחיל בצורך

עולם הדאטה, מיפוי צרכי הלקוח-VoC, סגמנטציה ופרסונליזציה, הגדרת פרסונות ותרגול הכנת יוזרים ודאטה בייסים

הרצאת אורח: מרב בורנשטיין גבאי, סמנכ"לית מחקר ואסטרטגיה, באזילה

4.6.19

מפגש 2

התוכן הוא המלך

תוכן שיווקי - הקדמה, אסטרטגיה וכלים לייצור עצמי ותרגול בייצור נקודת מגע עם תוכן

הרצאת אורח: גבע קרא עוז, מנכ"ל ושותף סנונית תוכן

12.6.19

מפגש 3

טרנסאקציה או מערכת יחסים?

ניהול ה-Funnel, אוטומציות שיווק ותוכן עם הפנים ל-Customer Experience Automation, Omni-Channel - הגדרה, כלים וניתוח קייס סטאדי.

הרצאת אורח: ארנון ברזילאי, Salesforce Marketing Cloud

18.6.19

מפגש 4

לכל אחד יש באסטה

פלטפורמת ה-e-Commerce כנקודת מגע, Upsale-Cross sale וחלקם בחוויית הלקוח, Commerce in B2B Services

הרצאת אורח: ליאור ארן, מנכ"ל We-Commerce

26.6.19

מפגש 5

להתחיל הכי חזק ולאט ולאט להגביר

Testing & Optimization, ניהול LTV + Attribution

3.7.19

מפגש 6

סדנא מסכמת

סדנת עבודת סיכום והצגת תוצרים

10.7.19

מפגש 7

מרכז הקורס: יואב פרידור

יואב‭ ‬הוא‭ ‬יזם‭ ‬ומנהל‭ ‬העוסק‭ ‬בפועל‭ ‬במרחב‭ ‬המשולב‭ ‬של‭ ‬עסקים‭ ‬וטכנולוגיה‭.‬ ‬מנכ"ל‭ ‬חברת‭ ‬הסטרט‭-‬אפ‭ ‬Bthere2‭ ‬ובעבר‭ ‬מנכ‭"‬ל‭ ‬חברת‭ ‬Buzzilla‭ ‬וסמנכ‭"‬ל‭ ‬השיווק‭ ‬של‭ ‬חברת‭ ‬נטוויז‭'‬ן‭ .‬חוקר‭ ‬ומנתח‭ ‬את‭ ‬תחום‭ ‬טכנולוגיות‭ ‬חוויית‭ ‬הלקוח‭ ‬ויועץ‭ ‬לחברות‭ ‬ולסטארטאפים‭ ‬בתחומים‭ ‬של‭ ‬פיתוח‭ ‬מוצר‭, ‬אוטומציה‭ ‬וחוויית‭ ‬לקוח‭.‬ בזמנו‭ ‬הפנוי‭ ‬הוא‭ ‬גם‭ ‬מרצה‭ ‬מבוקש‭ ‬במוסדות‭ ‬אקדמאיים‭ ‬ובפורומים‭ ‬מקצועיים‭ ‬שונים‭.‬

מרצי הקורס

בקורס יתארחו מרצים מומחי טכנולוגיה וסטרטאפים ומנהלים בכירים מארגונים מובילים בתחום האסטרטגיה, השיווק והדיגיטל

מרב בורנשטיין גבאי

סמנכ"לית מחקר ואסטרטגיה, Buzzilla

ליאור ארן

מנכ"ל, We-Commerce

קרן שקד

מנכ"לית, B-Pro

גבע קרא עוז

מנכ"ל שותף סנונית תוכן

ארנון ברזילאי

Regional sales director,

Marketing cloud, Salesforce Israel

עלות הקורס

  • 5,000 ש"ח לא כולל מע"מ

  • מחיר הרשמה מוקדמת - 4,500 ש"ח לא כולל מע"מ, בתוקף עד ה-5.5.19

  • תינתן 10% הנחה למשתתף נוסף מאותו ארגון

מוכנים להרשם לקורס?

רוצה להתעדכן בתחומים הכי מרתקים של הכלכלה החדשה?

אנחנו שולחים מדיי שבוע ניוזלטר עם מאמרים, פודקאסטים ותכנים ממש מגניבים ומעודכנים!

אנחנו לא מציקים ותמיד אפשר להסיר את עצמך מרשימת התפוצה. אז למה לא בעצם? :)