הובלת ארגונים בכלכלה החדשה דורשת מיומנויות חדשות

ניהול בעידן הכלכלה החדשה מצריך תפיסות, ידע וכישורים שמחייבים לצאת מאזור הנוחות ולהתמודד עם אתגרים מורכבים. בקמפוס אנחנו נלווה אותך בתהליך, באופן שמותאם אישית אליך.

תרגולים, מקרי בוחן והרצאות? זה נחמד. אבל זה לא מספיק.

אנחנו מאמינים בלמידה חווייתית שעוסקת בתכלס. הקורסים שלנו פותחים את הראש, מרעננים את החשיבה, מקנים כלים מקצועיים ליישום ומאפשרים לך להיות חלק מקהילה של מנהלים המובילים בעידן הדיגיטלי.

עונים על השאלות העסקיות שחייבים להתמודד איתן

כיצד לעודד חדשנות? לנהל טרנספורמציה דיגיטלית? למקסם את הצוות שלך? לייצר חווית לקוח מנצחת?

ולייצר ערך אמיתי לארגון?

ידעת שטרנספורמציה דיגיטלית היא הדאגה מס' 1 שמטרידה מנהלים ב-2019? 

זאת בשל האתגרים התפעוליים, השינוי התודעתי והדרישה להתאים אותה ללקוחות (לפי ה-The Wall Street Journal).

כמו כן, ידעת שיותר מ-75% מהלקוחות מצפים מחברות להבין ולענות על הצרכים והציפיות שלהם? ושהדרך המרכזית ליצור בידול היא דרך חווית לקוח?

החדשות הטובות הן שניתן ללמוד איך לפתור שאלות ואתגרים כאלה ונוספים ולייצר יציבות, לרכוש מיומנויות, להגיע לרמה המקצועית הגבוהה ביותר ולהעצים את ההון האנושי אצלכם בארגון.

בקמפוס תרכשו את הכלים החשובים ביותר למנהלים

והם עונים בדיוק על האתגרים האלה. אנחנו מאמינים בכלים שאיתם אפשר לפעול כבר "מחר בבוקר" ולכן הקורסים שלנו מתמקדים בפרקטיקה ומתבססים על תפיסות מתקדמות וחדשניות שבזכותן תוכלו לבנות מהלכים אסטרטגיים ולהוביל שינויים שיקנו יתרון משמעותי לארגון.

 

מה לומדים?

ניהול חווית לקוח בעידן הדיגיטלי

הקורס היחיד המוכר מקצועית ע"י הארגון העולמי לחווית לקוח

למה חווית לקוח היא האסטרטגיה העיקרית המבדלת כיום?

 

ואיך עוברים ממכירה של מוצר למערכת יחסים? בקורס תלמדו ממרצים מנוסים את המתודות המעודכנות והרלוונטיות ביותר (בהתאם ל-CXPA, הארגון העולמי לחווית לקוח), בשביל שתוכלו לחזור לארגון וליצור חווית לקוח מנצחת תוך יישום וניהול נכון ואפקטיבי. 

8 מפגשים, מתחילים ב-19.6

טרנס דיגיטל

הפרקטיקה של המעבר לארגון דיגיטלי

איך מפצחים את אתגר

הטרנספורמציה הדיגיטלית?

 

מדובר במהלך גדול ומורכב הכרוך בשינויים במבנה הארגוני, בטכנולוגיה, בתרבות ובחשיבה האסטרטגית. בקורס נלמד את המודלים הפרקטיים, התהליכים הפנים-ארגוניים, הפתרונות הדיגיטליים המותאמים לצרכי וציפיות הלקוחות וכיצד לנהל שינוי בהצלחה.

7 מפגשים, מתחילים ב-29.5

Diversity Next

העתיד כבר כאן והוא מגוון

מדוע כדאי לארגון להתמקצע בגיוון והכללה?

הנושא הכי חם המוטמע כבר במדינות ארה"ב ואירופה הוא ניהול המבוסס על גיוון והכללה. מחקרים מראים שאלו גורמי מפתח להגברת חדשנות, הגדלת מעגל הלקוחות וקידום יעדים עסקיים. בואו ללמוד כיצד מטמיעים סטנדרטים ארגוניים של גיוון והכללה ומקדמים צמיחה עסקית.

8 מפגשים, מתחילים ב-27.5

 

מתלבטת? לא יודע מה לבחור?

בואו נדבר

מתחם WeWork הזרם, הפלך 7, ת"א