המלצות

קרן מעבירה הכשרה ברמה הגבוהה ביותר שקיימת היום. היא מגישה תכנים מגוונים ומעניינים עם דיונים פתוחים, לצד צוות מרצים מלב התעשייה, ותוך הקפדה על נטוורקינג פורה בין באי ההכשרה, שמגיעים מחברות שונות ומובילות, ומאפשרים קרקע פוריה להתייעצויות ושיתופי פעולה מעניינים. ההכשרה של קרן מאוד מומלצת למעוניינים לקבל כלים מעשיים אמיתיים שיאפשרו התמודדות עם קשיי הטמעת חוויית הלקוח בארגון, וגם לטובת הרחבת הידע בעולם החדש

מני דהן, מנהל ecommerce, חווית לקוח ודיגיטל

ח.י אלקטרוניקה

יבואנית LG, Hisense, SanDisk ועוד

בין הארגונים שבחרו לשלוח מנהלים שלהם לקורסים בקמפוס:

טבע, אלטשולר שחם, מעלות, בנק יהב, Payoneer, נס, החוויה הישראלית, Camden & Shoes, לקסוס, טויוטה, אל-על, BMC Software, אסם, מטבחי זיו, ויצו, MIS, לאומי קארד ועוד