יום חווית הלקוח הבינלאומי CXDay 2017 TLV תקצירי ההרצאות

November 14, 2017

8 תקצירי ההרצאות - איך חברות הכלכלה החדשה מחברות בין אסטרטגיה, תרבות וטכנולוגיה ליצירת חוויה לקוח.

בערב מעורר השראה וחשיבה, שהתקיים ב 17/10/17, מנהלים מחברות הכלכלה החדשה המובילות בעולם, שיתפו באסטרטגיות שלהן, בשימוש באנליטיקה מתקדמת, בטכנולוגיות ובדיגיטל ובתרבות הארגונית ותהליכי יצירת החדשנות בחברה.

בין הדוברים בארוע מנהלים מהחברות:
Lemonade | Outbrain | Google | Figure8 |Roomer |  WeWork ומנכ"לית הארגון הבינלאומי לחווית לקוח.

הארוע הופק במסגרת פעילות B-Next כנציגים בישראל של הארגון הבינלאומי לחווית לקוח, ה-CXPA.

 

לכל תקצירי ההרצאות הקליקו על התמונה:

 

 

 

מחזור נוסף לשל קורס חווית לקוח נפתח באפריל 2018

אתם מוזמנים להצטרף לסדרת מפגשים מרתקת עם מנהלים מובילים מחברות הכלכלה החדשה שתיקח אתכם לקפיצת המדרגה הבאה בחווית לקוח

 

 

 

 

Share on Facebook
Share on Twitter
Please reload

Featured Posts

על הקשר בין חווית לקוח לחווית עובד

May 27, 2018

1/1
Please reload

Recent Posts
Please reload

Archive
Please reload

Search By Tags
Please reload

Follow Us
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square